ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

02/06/2020 - 31/07/2020
LOCALITZACIÓ
Centre Cultural la Mercè

El paisatge, la disciplina artística que expressa un espai i un temps viscut, conté en la concepció plàstica de Guerrero Medina la pulsió d’un gest que recorre el bategar d’una vida. Amb una selecció de pintures de gran format on la vibració del traç és sotmesa a la vel·leïtat del color, la mirada del pintor es fon en l’instant precís, el moment en el qual el paisatge que (ens) habita s’abandona a les emocions.

El paisatge que m’habita se suma a Mi compromiso –l’exposició monogràfica que enguany dedica al pintor la Fundació Vila Casas– per configurar dues propostes que es complementen per oferir una visió de conjunt de la trajectòria del pintor.

DestíCentre Cultural la Mercè

Cercador