ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

16/06/2016 - 31/07/2016
LOCALITZACIÓ
Centre Cultural el Carme, Badalona

La Fundació Vila Casas presenta, de la mà d’Itiner’art i amb la col·laboració de la Universitat de Barcelona i l’Ajuntament de Badalona, el projecte “De la fragilitat en l’art”, una proposta expositiva que explora la condició de vulnerabilitat inherent a l’ésser humà a través de la mirada de dos artistes de la col·lecció.

Després d’Agustí Puig, Mayte Vieta (Blanes, 1971) exposa el seu treball “Cuerpos de luz”, on planteja, a través d’imatges-seqüència projectades en dues sèries fotogràfiques i una instal·lació, l’exploració d’allò intangible que resta ocult a la mirada. Les imatges, atemporals, perennes i sublims, revelen la incommensurabilitat de la natura, aquella a la qual s’atansa l’home del romanticisme per a furgar els espais ocults de l’inconscient.

Més informació:

Sala Josep Uclés. Centre Cultural El Carme
Francesc Layret, 78-82, planta -1
Badalona (Barcelona)
Horaris: De dt. a ds., de 10 a 14 h i de 16 a 20.30 h.

DestíCentre Cultural el Carme, Badalona