Us donem la benvinguda als museus de la Fundació Vila Casas amb la màxima seguretat i bona acollida, adaptant-nos a la normativa d’aforament, higiene i seguretat. Consulta les mesures de seguretat
ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

- Premi Fotografia 2011 Fundació Vila Casas

DATES
11/06/2011 - 11/09/2011
LOCALITZACIÓ
Museu Can Framis, Barcelona

Guanyador del Premi de Fotografia Torroella de Montgrí 2011 que atorga la Fundació Vila Casas, Pedro Madueño (La Carlota, Córdoba, 1961) presenta a la sala temporal de Can Framis, una acurada tria del seu treball més rellevant.

Iniciat en la fotografia a l’edat de quinze anys, la seva trajectòria ha estat abocada a la premsa esdevenint un valuós testimoni gràfic del panorama polític nacional. Especialitzat en retrat, Madueño centra el seu treball fotogràfic en la recerca dels trets més personals dels seus protagonistes; la subtilitat de la seva mirada i la necessitat vital d’embolcallar el personatge en la seva realitat més immediata, atorguen al seu treball una nova dimensió desproveïda de tot artifici.

Publicacions Relacionades

Premi de Fotografia 2011