ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

- Premi d'Escultura 2015

Del Dissabte 13 | Juny al Diumenge 29 | Novembre
Museu Can Mario, Palafrugell

El darrer dia 13 de juny es va lliurar el Premi d’Escultura 2015 Palafrugell que atorga anualment la Fundació Vila Casas. Glòria Bosch, directora d'art de la Fundació Vila Casas, va fer públics els noms dels autors guardonats: amb el Primer Premi, Gerard Mas (Sant Feliu de Guíxols, 1976), per l'obra Nano –que compta amb una dotació econòmica de 15.000€ i una exposició monogràfica al Museu de Pintura Contemporània Can Framis– i , distingit amb un accèssit, dotat de 3.000€. Lluís Carulla Ruiz, nascut a Barcelona, per l’obra Partitura blava.  Ambdues obres passaran a formar part del fons escultòric de Can Mario.

L’exposició de les obres seleccionades, un total de 32 d’entre les més de 300 obres presentades, es podrà contemplar fins el 29 de novembre a la sala temporal del Museu Can Mario i aplega peces d’Evelí Adam, Nei Albertí, Alfonso Alzamora, Emili Armengol, Lluís Carulla, Eduard Casademont, Jordi Gich, Gerard Mas, Joan Navarro o Agustí Penadès, entre d’altres.

Cercador

Tipus