ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

31/05/2022 - 15/06/2022
LOCALITZACIÓ
Can Framis, Barcelona

Patrim és una selecció de les millors obres artístiques de l’alumnat del darrer any de carrera de la Facultat de Belles Arts que es realitza des de fa de més de tres dècades i que han estat adquirides per formar part de la Col·lecció Belles Arts de la Universitat de Barcelona.

La col·laboració de la Facultat de Belles Arts amb la Fundació Vila Casas fa possible que cada any la fundació aculli aquesta selecció d’obres, fet que facilita un apropament entre alumnat formats i artistes amb els circuits expositius professionals i la ciutadania en general.

L’edició Patrim 2021 ha estat marcada fortament per la situació de pandèmia que hem viscut en el darrer any i ha condicionat els processos de creació artística, com ara la materialització dels projectes en diferents llenguatges i suports. Aquesta mostra inclou obres de diversos formats: instal·lació, vídeo, fotografia, dibuix i escultura, entre d'altres.

En aquesta edició hi participen els següents artistes: Camil Cofan, Alba Escofet Presedo, Cristina García Sánchez, Nil Juan, Lydia León i Helena Ruiz Ràfols.

Imatge: Tarot del Botellón de Lydia León Velasco.