ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

DIVERSOS ARTISTES - PATRIM’11. Patrimoni de la Facultat de Belles Arts (UB)

DATES
05/07/2012 - 29/07/2012
LOCALITZACIÓ
Espais Volart, Barcelona

Mostra de l’acurada selecció d’obres dels estudiants del darrer curs de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.

Fruit del conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i la Fundació Vila Casas, neix aquesta mostra que reuneix inquietuds, recerques i exploracions en els llenguatges de l'art que cada alumne ha desenvolupat en el tram final dels seus estudis de llicenciatura, fent un ús obert i polivalent dels mitjans emprats per posar en diàleg reflexions intel·lectuals fins a convertir-les en les remarcables propostes que presentem.
Amb aquesta àmplia posada en escena dels joves creadors acabats de llicenciar, la Facultat s'obre un cop més a la ciutat per facilitar el contacte amb el món artístic i professional i ho fa a la planta baixa de l'Espai Volart de la Fundació Vila Casas amb un recull d’obres que formen part del Fons Artístic Patrimonial de la Universitat de Barcelona.

Cercador

Tipus