ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

30/09/2019 - 30/09/2019
LOCALITZACIÓ
Can Framis, Barcelona

Monòleg, diàleg i concepte són el pretext que ens permet traçar un discurs al voltant del fons de la col·lecció de pintura de la Fundació Vila Casas. Un pretext que ens posa, com a punt de partida, al davant de qüestions tals com la convivència de diferents autors o d’un mateix autor amb si mateix i els seus diferents moments creatius. Tot això ens mou a plantejar-nos com s’esdevé el diàleg entre les diferents disciplines i llenguatges creatius que coexisteixen a l’actualitat.

La contraposició, la juxtaposició, la concentració, la dispersió o, fins i tot, l’absència permeten variar, transformar o modificar significats, valors o sentits, però també enriquir i completar conceptes, proposar-ne de nous, preservar les nostres conviccions o bé revisar-les.

Aquesta revisió de la col·lecció permanent del Museu Can Framis esdevé un viatge personal vertebrat per Antoni Vila Casas, qui ha configurat aquesta col·lecció durant anys, decidit a emparar, cuidar i potenciar l’art català contemporani i els seus artistes.