Ja podeu tornar a visitar els museus de la Fundació Vila Casas i us donem la benvinguda amb la màxima seguretat i bona acollida, adaptant-nos a la normativa d’aforament, higiene i seguretat. Consulta les mesures de seguretat
ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

Joan Miró - Antoni Gaudí - Joaquim Gomis - Miró-Gaudí-Gomis

DATES
25/07/2021 - 28/11/2021
LOCALITZACIÓ
Museu Can Mario, Palafrugell

Inauguració el 24 de juliol a les 19.30 h.

L’exposició Miró-Gaudí-Gomis, organitzada en col·laboració amb la Fundació Miró a partir del seu fons i comissariada per Teresa Montaner i Ester Ramos, posa en relleu les afinitats creatives dels dos artistes a través de les fotografies de Joaquim Gomis, primer president de la institució i gran divulgador, alhora, de l'obra d'Antoni Gaudí. Els fotollibres que Gomis va publicar als anys cinquanta amb l'impuls de Joan Prats, promotor artístic i personatge clau en la gestació de la Fundació Miró, revelen els profunds punts en comú entre ambdós artistes: la relació amb la natura, l'esperit de risc i la coincidència en procediments i materials d'expressió, entre altres aspectes.
L'exposició presenta una selecció d'escultures de Joan Miró que dialoguen amb les fotografies que Gomis va fer de l'arquitectura de Gaudí, així com també el conjunt de gravats "Sèrie Gaudí", que Miró va realitzar l'any 1979 en homenatge a l'arquitecte.

Cercador

Tipus