ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

17/06/2017 - 26/11/2017
LOCALITZACIÓ
Museu Palau Solterra, Torroella de Montgrí

Jordi Puig (Cerdanyola del Vallès, 1963) genera imatges a partir de la divergència entre existències reals i virtuals per acabar fent explícita la visió del que no té nom ni lloc. Sense trampes, ens condueix a un conflicte visual entre el que veiem i el que creiem, amb una poètica del color irònica i mordaç.

Les fotografies presentades són una reivindicació dels objectes quotidians com a subjectes artístics. Segons Pau Minguet, els objectes fotografiats per Jordi Puig passen a embolcallar-se d’una voluntat de fer veure a l’espectador el potencial estètic, el misteri, de molts dels objectes que ens acompanyen, sovint invisibles, en el nostre dia a dia.

Cercador

Tipus