ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

19/01/2019 - 19/05/2019
LOCALITZACIÓ
Museu Can Mario, Palafrugell

La mostra La identitat perduda. El rostre, colección olorVISUAL és un recorregut per més de quaranta obres d’artistes nacionals i internacionals que pertanyen a diferents disciplines, cronologies i estils artístics. Comissariada per Natàlia Chocarro, adjunta de direcció d’art de la Fundació Vila Casas, i Cristina Agàpito, directora conservadora de la colección olorVisual, l'exposició s’estructura entorn dels conceptes de memòria, ocultació i dissolució; i conformen un itinerari que es desplega en un gran mirall i que ens retorna els múltiples rostres de l’ésser humà contemporani.

El rostre, diu la dita, "és el mirall de l'ànima", del nostre jo més profund i autèntic. És la manifestació d'allò que som, tot i que de vegades el modifiquem en menor o major grau. Malgrat tot, hi ha estudis que d'alguna forma contradiuen aquesta màxima i la capgiren, perquè afirmen que és la cara la que es reflecteix en l'ànima, ja que cervell i rostre estan connectats de forma directa i, per tant, si modifiquem la fisonomia, la nostra ànima s'emfatitza amb aquests canvis.

Full de sala

Publicacions Relacionades

La identitat perduda. El rostre, colección olorVISUAL
Ernesto Ventós