ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

LOCALITZACIÓ
Palau Solterra, Torroella de Montgrí

Veure exposició virtual

Un any més, la Fundació Vila Casas ha convocat l’edició dels premis dedicats, de manera rotativa, a les disciplines de pintura, escultura i fotografia. Enguany és el torn del Premi de Fotografia 2023 i el jurat –format per Natàlia Chocarro, Sophie Köhler, Antonio Sagnier, Àlex Susanna, Laura Terré i Antoni Vila Casas– seleccionarà les obres finalistes que es podran veure en una exposició al Palau Solterra de Torroella de Montgrí entre el 29 d’abril i el 18 de juny de 2023.

Els 33 finalistes són: Nora Ancarola, Samuel Aranda, Marc Ávila Català, Juan Baraja, Quim Boix, Andrés Cañal, Maite Caramés, Carma Casulá, Salvi Danés, Ana DMatos, Beatriz Dubois, Michael Dunev, Alba Duque, Ingrid Ferrer Homs, Rosa Gabriela, Eugeni Gay MarínLucía Gorostegui, Ramon Guimarães, Anna Ill, Joan-Ramon Manchado, Xavier Manrique, Gemma Miralda, Santos Montes, Myriam Negre, Jaume Parera, Alberto Polo, Lluc Queralt, Kati Riquelme, David Salcedo, Rubèn Tresserras, Blanca Viñas, Clàudia Vives-Fierro i Román Yñán.

Les obres guanyadores del Premi de Fotografia 2023 són:

Primer premi: Al Natural_Jungfraujoch. De la sèrie "Al Natural" (2019) de Carma Casulá.

Segon premi: Vianants (2023) de Joan-Ramon Manchado

Text de sala COMPRA ENTRADES