ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

15/06/2013 - 15/09/2013
LOCALITZACIÓ
Museu Can Mario, Palafrugell

La Sala 3 de Can Mario acull  l'exposició homenatge Elmar Thome. Escultor una mostra que neix fruït de la donació d'obres que féu l’any 2012,  la fotògrafa Anna Oswaldo Cruz Lehner, vídua de l'artista.  Amb el desig de retre-li homenatge i donar a conèixer el seu treball,  la Fundació Vila Casas presenta la producció d'un escultor que experimentà amb rigor i metodologia les possibilitats infinites del llenguatge contemporani. Les obres escultòriques d'Elmar Thome (Baviera, 1964–Palafrugell, 2005) es caracteritzen per la combinació de materials de naturalesa industrial, com ara el ferro rovellat amb d'altres provinents de la natura.

Cercador

Tipus