ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

27/09/2022 - 31/03/2023
LOCALITZACIÓ
Can Framis, Barcelona

Poblenou en Pantalla és una instal·lació fotogràfica concebuda en format físic i en línia i produïda per l’alumnat del Màster en Fotografia i Disseny d’Elisava 2021-2022 per a Can Framis, en col·laboració amb la Fundació Vila Casas.

Plantejat com un projecte d’antropologia visual amb la signatura col·lectiva dels i les alumnes del Màster en Fotografia d’Elisava, Poblenou en Pantalla presenta una visió plural dels personatges i trobades humanes que tenen lloc sota els gratacels i les fàbriques antigues del 22@, el districte tecnològic, creatiu i científic per excel·lència de Barcelona.

Com a professionals del món de la imatge que fan servir la tecnologia de manera sistemàtica, els autors i les autores de l’exposició reconeixen l’impacte decisiu dels dispositius amb pantalles en l’experiència del món, la comunicació i l’intercanvi d’informació, així com el potencial que tenen a les ciutats per reforçar la identitat individual i col·lectiva en els dos quilòmetres quadrats que ocupa el 22@.

La mostra, dirigida per Pedro Vicente, director del Màster en Fotografia i Disseny d’Elisava, està formada pels següents artistes: David Carrasco, Ana Luísa Chitolina, Sigríđur Fransiska Friđriksdóttir, Miguel Hernández Toste, Fredderick Karabela, Carlota Kristensen Illán, Magdalena Lennon, Meghan Mathews, Marianna Pineda i Emma Rahmani.