ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Dimecres 11, Octubre, 2017 - Dijous 24, Maig, 2018
Espais Volart, Barcelona

Aforament complet

Amb motiu de la mostra “Retrospective” de Lita Cabellut, la Fundació Vila Casas ha previst tres tipologies de visites guiades per tal d’adaptar-nos a tots els públics: les visites Meet Art, les visites guiades concertades i les visites en grup amb guia privat.

Les visites Meet Art s'oferiran tots els dimecres, dijous i dissabtes durant els mesos que dura l'exposició. Tindran una durada d’1 h aproximadament amb l’objectiu d’acostar l’espectador a l’obra de l’artista Lita Cabellut. Passejant a través dels nous Espais Volart, el visitant podrà contemplar les obres que formen la mostra, descobrint-les a través de les sèries que les ordenen i parant especial atenció a aquelles peces més destacades.

Horaris Meet Art:

- Dimecres (català), a les 12 h.
- Dijous (castellà), a les 17 h.
- Dissabtes, a les 12 h (1r i 3r dissabte de mes en català, 2n i 4t dissabte de mes en castellà).

Aforament mínim: 15 persones. Màxim: 25 persones.

Preu: entrada general 7 €, entrada reduïda 4 €.

Més informació i reserves truqueu al 93 481 79 80 de dilluns a dijous de 9.30 a 14 h i de 16 a 19h, divendres de 9 a 15 h, o envieu un correu a volart@fundaciovilacasas.com.

*La Fundació es reserva el dret de no realitzar la visita guiada en funció del nombre d’assistents (mínim de 15 persones).

Per més informació sobre la resta de visites guiades, consulteu aquí.