ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Dijous 11, Gener, 2024 - Dijous 11, Gener, 2024
Espais Volart, Barcelona

Aforament complet

Les comissàries Maia Creus i Maria Lluïsa Faxedas oferiran una visita guiada a Des de més enllà del temps de Fina Miralles, una exposició que posa en relleu la profunda relació entre l’escriptura i l’obra visual de Miralles i aprofundeix en aquest diàleg fent aflorar allò que els ulls no veuen i que l’artista ens fa percebre.
En aquest univers visual, el blanc del paper i de la tela deixen de ser un suport expressiu o de representació per esdevenir espai viu on flueixen les formes del vent, els moviments de l’aigua, els ritmes de l’energia i moltes altres imatges simbòliques. La línia és l’ànima d’aquestes obres, mentre que l’estructura compositiva plasma una visió circular en un moviment cosmogònic on tot està relacionat amb tot.

Data: Dijous 11 de gener, 18.30h

Preu: entrada general 10 €, entrada reduïda 6 €.

La Fundació es reserva el dret de no portar a terme la visita guiada en funció del nombre d’assistents (mínim de 4 persones).