ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Visita guiada a la mostra “Maillol Horvat” amb el comissari Àlex Susanna

Dijous 21, Novembre, 2019 19:00h - Dijous 21, Novembre, 2019 - 20:00h
Espais Volart, Barcelona

Maillol Horvat és una proposta expositiva que inclou dues exposicions en una. D'una banda, la mostra presenta el món de les terracotes de l’escultor, pintor i gravador català Aristides Maillol (Banyuls de la Marenda 1861-1944), un autèntic laboratori de formes on es desplega el seu imaginari, des de les primerenques obres de 1899 fins a les més tardanes de 1937. De l’altra, l’exposició presenta les fotografies que Frank Horvat (Abbazia, 1928) va fer de les terracotes de Maillol, amb les quals ens proposa una lectura circular de cadascuna d'elles amb l’objectiu que fem un tomb sencer a cada terracota i que mai no pressuposem que hi ha un angle millor que un altre.

El dijous 21 de novembre a les 19 h, el comissari de la mostra, Àlex Susanna, es posarà a disposició del públic en un recorregut guiat a través de les obres més destacades de l’exposició que podeu visitar als Espais Volart fins al 20 de desembre de 2019.

Aforament mínim: 4 persones. Màxim: 25 persones.

Preu: entrada general 7 €, entrada reduïda 4 €.

*La Fundació es reserva el dret de no realitzar la visita guiada en funció del nombre d’assistents (mínim de 4 persones).

Inscriu-te a través del nostre formulari.

Formulari d'inscripció
Si vols inscriure't a l'activitat utilitza el següent formulari:

Accepto la política de privacitat (Veure política)