Facebook Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare Instagram Google+
ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS
Activitats

ACTIVITATS:

Visita guiada a la mostra "De la llum al món" de Manuel Duque amb Imma Prieto, comissària de l'exposició

Dijous 08 | Novembre | 2018 - 18.00 h
Dijous 08 | Novembre | 2018

Coincidint amb el vintè aniversari de la mort de l’artista Manuel Duque (Nerva, Huelva, 1919-Sabadell, 1998), la Fundació Vila Casas presenta la mostra De la llum al món, la selecció d’una vuitantena d’obres pictòriques que ressegueixen la trajectòria artística d’un autor que sempre va tenir la certesa d’estar fora de lloc i fora de temps, aliè a moviments i estils.

El dia 8 de novembre, a les 18 h, Imma Prieto, comissària de la mostra, es posarà a disposició del públic en un recorregut a través d’un projecte expositiu vertebrat a partir de la idea del traç, on les grans etapes de Duque es veuran representades mitjançant el clarobscur, el grafisme o la representació de la naturalesa, amb l’emoció com a clara protagonista. En paraules de l’artista: “No he volgut explicar res, sols m’he cenyit a l’emoció”.

Aforament mínim: 4 persones. Màxim: 25 persones.
Preu: entrada general 7 €, entrada reduïda 4 €.

Per més informació i reserves truqueu al 93 481 79 80 de dilluns a dijous de 9.30 a 14 h i de 16 a 19h, divendres de 9 a 15 h, o envieu un correu a volart@fundaciovilacasas.com.

*La Fundació es reserva el dret de no realitzar la visita guiada en funció del nombre d’assistents (mínim de 4 persones).

Espais Volart, Barcelona