ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Visita guiada a la mostra de Guinovart 'La realitat transformada' amb Llucià Homs

Dijous 31, Gener, 2019 19:00 h - Dijous 31, Gener, 2019
Espais Volart, Barcelona

Els dijous 31 de gener a les 19 h el comissari de la mostra, Llucià Homs, es posarà a disposició del públic en un recorregut guiat a través dels diferents àmbits que conformen La realitat transformada amb una especial atenció en aquelles obres cabdals que ens ajuden a entendre el recorregut expositiu.

Paral·lelament, es llegiran textos escrits per Guinovart, extrets de converses i de la seva correspondència personal. També hi intervindran artistes d’altres disciplines, que interactuaran amb el públic i evocaran trets fonamentals de l’obra de l’artista, inspirant-se en les peces que formen La realitat transformada

• Àngels Aymar.  Direcció, dramatúrgia i actriu.
  • Lu Arroyo. Percussionista corporal.
  • Xavier Palet. Màscares i elements.
  • Adeline Flaun. Actriu
  • Mehdi Krüger, Slamer

Imprescindible reserva prèvia trucant al 93 481 79 80 o envieu un correu a volart@fundaciovilacasas.com.