ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

La Nit dels Museus 2019

Dissabte 18, Maig, 2019 19:00h - Dissabte 18, Maig, 2019
Can Framis, Barcelona

Una de les activitats principals de la celebració del Dia Internacional dels Museus és la Nit dels Museus, una iniciativa del Consell d’Europa que arriba enguany a la seva 14a edició i que se celebrarà la nit del dissabte 18 de maig, de 19 a 1 h. Durant aquesta nit, diversos museus de Catalunya obriran les portes més enllà de la mitjanit amb diferents propostes lúdico-culturals.

El Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas se suma, un any més, a aquesta iniciativa amb la programació de diverses activitats: Jornada de Portes Obertes a l’exposició permanent “Monòleg, diàleg i concepte” i a la mostra temporal “Llindar i celístia” de Jordi Fulla i, també, la dansa contemporània arriba al Museu amb l’espectacle “L’art com balla”.

Jornada de Portes Obertes

Accés lliure de 19 a 1 h al Museu Can Framis per a visitar-ne el fons, una col·lecció de més de 300 obres d’autors catalans de referència, consolidats i emergents de la pintura catalana contemporània, i l’exposició temporal “Llindar i celístia” dedicada a l’artista  Jordi Fulla.

L’art com balla

Els ballarins Beatriz Torralbo i Adrià Bardia acostaran la dansa contemporània al Museu gràcies a tres actuacions inesperades que tindran lloc entre el públic i les obres del Museu.
Sessions: a les 20, a les 22 i a les 24 h.