ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Informe Quiral 2018: "Dona, salut i comunicació"

Dijous 20, Juny, 2019 19h - Dijous 20, Juny, 2019

El proper dijous 20 de juny a les 19h  presentem el resultat de l’Informe Quiral 2018 – "Dona, salut i comunicació" a la sala Ramon i Cajal del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona - Campus Mar Universitat Pompeu Fabra.

L'Informe Quiral 2018, titulat “Dona, Salut i Comunicació”, ha analitzat, en els mitjans de comunicació, la visibilitat de les qüestions de salut que afecten principalment o de manera especialment greu a les dones. L'informe explora també el paper dels mitjans en la seva transmissió d'imatges estereotipades sobre els gèneres masculí i femení en qüestions de salut, analitzant el llenguatge, la utilització d'imatges i la referència a fonts d'informació expertes en el camp de la sanitat.

Presidiran la taula el Dr. David Comas director del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra, el Dr. Miquel Vilardell, patró de la Fundació Vila Casas, i el Sr. Antoni Vila Casas, president de la Fundació. Presentarà els principals resultats de l’Informe Quiral 2018, la Dra. Gema Revuelta, directora del Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la UPF.

És imprescindible reservar prèviament enviant un correu electrònic a jalcoriza@fundaciovilacasas.com.

Cercador

Tipus