ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Exposició Josep Clarà. Visita comentada per la comissària, Cristina Rodríguez Samaniego

Dissabte 08, Agost, 2020 19 h. - Dissabte 08, Agost, 2020
Can Mario, Palafrugell

El Museu Can Mario ofereix la possibilitat de recórrer aquesta exposició de la mà de la comissària Cristina Rodríguez Samaniego, que proporcionarà a les persones participants les claus per aprofundir en l’obra d’un dels artistes catalans més importants del segle xx.

Visita programada pel 8 d’agost, a les 19.00h.

Aforament mínim: 4 persones. Màxim: 15 persones.

Preu: entrada general 5 €, entrada reduïda 3 €.

*La Fundació es reserva el dret de no realitzar la visita guiada en funció del nombre d’assistents.

Inscripcions a través del següent formulari:

Formulari d'inscripció
Si vols inscriure't a l'activitat utilitza el següent formulari:

Accepto la política de privacitat (Veure política)
Política de privacitat:
Posem en el seu coneixement que les dades de caràcter personal, incloses les imatges, si fos el cas, facilitades voluntàriament per vostè. Seran tractades d'acord amb el Reglament (UE) 2016-679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, així com a les Legislacions Nacionals vigents en cada moment, amb la finalitat de gestionar i administrar els assumptes relatius a les relacions existents entre l'Interessat i el Responsable del Tractament, FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS, i per remetre-li informació sobre les nostres activitats i / o donar resposta a les sol·licituds d'informació, suggeriments, opinions, etc.

Els destinataris de la informació seran els departaments en què s'organitza la FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS, així com aquelles entitats o organismes que, per prestar serveis de col·laboració amb la FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS poguessin tenir necessitat d'accés a les dades personals, especialment amb les altres Empreses del Grup. Aquests accessos estaran regulats pel corresponent Contracte de Prestació de Serveis i / o Compromís de Confidencialitat entre el responsable del tractament, FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS i l'entitat col·laboradora (encarregat de tractament), de manera que es mantingui, en tot moment, el deure de secret sobre les dades personals tractades, així com la resta de mesures de seguretat relatives al compliment de la normativa legal vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i Dret a la intimitat.

Amb l'acceptació, vostè consent el tractament de les seves dades personals per a les finalitats indicades i autoritza expressament a FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS a la comunicació i / o accés a aquestes dades, si aquesta cessió i / o accés fossin necessaris per al tractament dels mateixos.

Vostè té dret a exercitar els drets d'oposició, accés, rectificació, cancel·lació, supressió o oblit, limitació i / o portabilitat en l'àmbit reconegut pel Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'Abril de 2016 i / o Legislacions Nacionals vigents.

Per exercitar els drets esmentats, i per a qualsevol aclariment, pot dirigir-se per escrit a la delegada de Protecció de Dades en la següent adreça:

FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS
Carrer Ausiàs Marc, 20, Pral.
08010 BARCELONA