ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Dia internacional de l'Art 2020

Dissabte 05, Setembre, 2020 12h - Diumenge 06, Setembre, 2020
Museu Can Mario, Palafrugell

El Museu Can Mario se suma a la celebració del Dia Internacional de l'Art oferint portes obertes durant els dies 5 i 6 de setembre. Així, us convida a descobrir la col·lecció de més de 220 escultures que daten des de la dècada dels 60 fins a l'actualitat i pertanyen a diversos artistes nascuts o residents a Catalunya. A més, aquests dos dies a les 12h, s'oferiran visites guiades a les exposicions temporals Josep Clarà. L'univers de l'escultura Tania FontMecànica interna.

*La Fundació es reserva el dret de no realitzar les visites guiades en funció del nombre d'assistents (mínim de cinc persones).

Cercador

Tipus