ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Barcelona Obertura Spring Festival

Dijous 14, Març, 2019 19:00 h - Dijous 14, Març, 2019
Espais Volart, Barcelona

Enguany, en el marc del Barcelona Obertura Spring Festival que té lloc a Barcelona del 4 al 17 de març, la Fundació Vila Casas acull, als Espais Volart i al Museu Can Framis, dos concerts que s’integren en el context de les mostres de Josep Guinovart i de Jordi Fulla, que estaran obertes al públic fins al 19 de maig i 16 de juny respectivament.

El dijous 14/03 a les 19 h, els Espais Volart acullen un concert de guitarra a càrrec d’Adrià Pagès, que interpretarà obres de Gasull, Mompou i Pagès, acompanyat per les obres que conformen l'exposició La realitat transformada de Guinovart.

Més informació  i entrades a https://www.barcelonaobertura.com/2018-2019/barcelona-obertura-spring-festival