ART CONTEMPORANI - LA FUNDACIó - PREMIS A LA FUNDACIó

Premis atorgats a la Fundació Privada Vila Casas

Premis a la fundació

La Fundació Vila Casas al llarg dels anys ha anat rebent premis per la seva tasca artística i cultural, així com de conservació del patrimoni arquitectònic.

En aquest apartat es poden anar consultant els diversos premis atorgats fins al dia d'avui ja sigui a la Fundació Vila Casas com a entitat o al seu President Fundador, com a precursor de la mateixa.

Creu de Sant Jordi
Atorgat per: Generalitat de Catalunya

2011

Museu Can Framis. Nominat al Premi d’Arquitectura Contemporània de la UE, Mihes Van der Rohe
Atorgat per: European Comission and Fundació Mihes Van der Rohe
Museu Can Framis. Finalista i reconeixement especial del jurat de la BEAU XI, Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo
Atorgat per: BEAU
L’Art de Col·leccionar de la Fundació Vila Casas. Primer Premi ACCA de la Crítica d’Art a la millor iniciativa. 27ª edició
Atorgat per: ACCA

Museu Can Framis. Primer Premi Ciutat de Barcelona d’Arquitectura i Urbanisme
Atorgat per: Barcelona City Hall
Museu Can Framis. Primer Premi FAD de la Opinió en Arquitectura, 2010. 52 edició
Atorgat per: FAD
Museu Can Framis. Finalista del Premi FAD d’Arquitectura. 52 edició.
Atorgat per: FAD
Jardí de Can Framis. Finalista del VI Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba
Atorgat per: Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), Universitat Politècnica de Catalunya i el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya.
Museu Can Framis. Finalista dels Premis LAMP 2010 en il·luminaria exterior arquitectònica
Atorgat per: LAMP Lighting

Museu Can Framis. Accèssit Premi Bonaplata 2009 de Restauració
Atorgat per: Assosiation of the Science Museum and Archeological and Industrial Tecnique Museum of Catalonia.
Fundació Vila Casas. Guanyadora del Premi Nacional de Patrimoni Cultural
Atorgat per: Generalitat de Catalunya
Museu Can Framis. Seleccionat Premi d'Arquitectura Espanyola
Atorgat per: Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos de España (CSCAE)