Facebook Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare Instagram Google+

CERCADOR:

Mercenario de la pintura
Dimecres 22 | Març | 2017

Gonzalo Goytisolo es defineix a si mateix com un mercenari de l'art. Reconeix a més que es dedica al gènere més carca del sector: el del retrat. Retrats dotats d'un gran hiperrealisme, fins al punt que dubtem, per uns instants, si és una fotografia o una pintura. La seva exposició es pot veure a l'Espai Volart i Volart 2 fins al 26 de març.

Plaça de les Glòries, un relat de futur
Dilluns 20 | Març | 2017

Sota el lideratge de l'Ajuntament de Barcelona i amb la complicitat del sector privat, ha començat a caminar la Taula Glòries Cultural. Un espai de trobada dels actors que cada dia aixequen la persiana en un àmbit de la nostra geografia encara sense colonitzar.

España sufre un déficit en suministro de las vacunas más baratas
Dilluns 20 | Març | 2017

El problema no ha estat la capacitat de producció d'aquestes vacunes, sinó la falta de predictibilitat.

Gonzalo Goytisolo, retratos con historia
Dilluns 20 | Març | 2017

L'Espai Volart de la Fundació Vila Casas acull una col·lecció de retrats fets per Gonzalo Goytisolo de personalitats a les que el propi artista ha hagut de demanar permís per a poder exposar.

Isidre Manils ens convida a traspassar
Diumenge 19 | Març | 2017

El Centre Cultural La Mercè acull una nova proposta del programa Itiner'ART de la Fundació Vila Casas amb l'exposició "Traspasseu-ho" d'Isidre Manils. Un recull d'esbossos, pintures preparatòries, quadres i una pel·lícula construïda amb 91 metres de retalls de revistes, modificats i re-contextualitzats.

Joan Claret póstumo
Diumenge 19 | Març | 2017

El pintor va morir poc abans que s'inaugurés l'exposició "Sota l'aparença", en què la Fundació Vila Casas posava a dialogar amb la de Jaume Rocamora.

Vertigen de la natura
Diumenge 19 | Març | 2017

El Palau Solterra inaugura la programació expositiva amb les mirades al paisatge de Mapi Rivera, Anna Bahí, i Martí Boada i Teresa Romanillos.

El poeta dels objectes
Dimecres 15 | Març | 2017

L'Espai Volart ofereix una retrospectiva del pintor Francesc Todó. L'exposició havia de ser un homenatge en vida, però ha acabat sent un homenatge pòstum.

Exposició ´Traspasseu-ho´, d´Isidre Manils
Dimarts 14 | Març | 2017

L'artista Isidre Manils presenta "Traspasseu-ho", una proposta on projecta narratives visuals d’universos aparentment inconnexos al Centre Cultural la Mercè.

Las donaciones llegan al MNAC
Dimarts 14 | Març | 2017

La col·lecció del MNAC comença a créixer a bon ritme gràcies a la nova política d'adquisicions de la Generalitat i, sobretot, a les donacions de col·leccionistes particulars que comencen a veure el MNAC com un lloc atractiu per donar o dipositar les seves obres.

Pàgina:     ...  >>  >|