ART CONTEMPORANI - EXPOSICIONS - Exposicions temporals d'art contemporani

20/05/2017 - 14/12/2017
LOCALITZACIÓ
Can Framis, Barcelona

Com s’aproxima un grup de fotògrafs emergents a aspectes més tradicionals com la pintura i el museu? De quina forma troben una manera de viure o fins i tot ocupar aquests territoris? Com troben aquestes institucions el llenguatge necessari per seguir sent rellevants i mantenir el diàleg entre disciplines?

‘Ocupar-Habitar’ vol respondre a aquestes preguntes. És una intervenció fotogràfica realitzada pels alumnes del Màster en Fotografia i Disseny d’ELISAVA en col·laboració amb la Fundació Vila Casas.

El projecte investiga la narrativa eterna i inestable entre la fotografia i la pintura, així com les seves relacions de poder i les que s’estableixen entre els artistes consolidats i els artistes emergents. En aquesta instal·lació, la col·lecció pictòrica i l’arquitectura del museu Can Framis es converteixen en una font principal d’inspiració i en plataforma de treball creatiu dels artistes participants. Els seus treballs miren al museu i al seu contingut des de múltiples punts de vista, i fan servir la fotografia com a eina i mitjà per (re)interpretar-los.

Alumnes del Màster de Fotografia i Disseny d’ELISAVA:
Sandro Arabyan, Lisa Attard, Camilo Villegas, Gabriela Díaz Infante, Guillermo Fernández, Farah Foudeh, Qi Hao, Ainhoa Iraola, Katharina Klapper, Dimitriy Levdanski, Elysy Lei Minyi, Angel Palomar Vidal, Eve Quick, Balsa Radunovic, Mauricio Ramírez, Mireia Roca, Elena Rodríguez, Yu Wang, Guo Xiaofeng, Jumanah C.

Direcció: Pedro Vicente.
Tutors: Diego Ferrari, Elena Olcina, Natasha Christia, Pedro Vicente.
Equip curatorial: Lisa Attard, Gabriela Díaz Infante, Guillermo Fernandez, Dimitriy Levdanski, Angel Palomar Vidal, Eve Quick.
Disseny: Eva Ríos
Producció: Cristina Patino, Sabaté i Cian & Co.