Facebook Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare Instagram Google+
ART CONTEMPORANI - CONTACTE

Si desitja contactar amb la fundació, si us plau, ompli el següent formulari:
Nom
Organització
Telèfon
Accepto les condicions legals i la política de privacitat

Condicions legals i política de privacitat:
En compliment del que disposa la Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades personals seran incorporades a un fitxer del qual és responsable i titular la Fundació Privada Vila Casas, amb domicili al carrer d’Ausiàs Marc, núm. 20, pral., de Barcelona, 08010. Aquest fitxer es troba degudament registrat a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

L’emplenament de les dades que, en el seu cas, es demanen en el present document, és necessari per mantenir-lo informat de les nostres activitats i donar resposta a les sol·licituds d’informació, suggeriments, opinions, reclamacions i queixes que ens pugui formular. Si no desitja rebre més informació ni correus electrònics, o bé vol revocar l’autorització concedida o bé vol exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i/o oposició, podrà fer-ho de manera gratuïta dirigint-se a l’adreça de correu electrònic següent: fundacio@fundaciovilacasas.com, o per carta escrita, a l’adreça postal abans indicada. En tots dos casos, ha d’adjuntar-hi una còpia del seu DNI.

Així mateix, l’informem que la Fundació Privada Vila Casas ha adaptat les seves mesures de seguretat a que es disposa en el RD 994/1999, per evitar que les dades dels usuaris inclosos es puguin alterar, perdre o se’n faci un ús no autoritzat o per altres persones, obligant-se a complir el seu deure de secret i custòdia de les dades de caràcter personal.