Facebook Twitter Youtube Pinterest Vimeo Linkedin Foursquare Instagram Google+
ART CONTEMPORANI - PREMSA

Premsa i comunicació

Alta departament de premsa

Si vol rebre informació periòdica de la Fundació Vila Casas, si us plau, ompli el següent formulari:
Nom *
Cognom 1 *
Cognom 2 *
Organització *
Telèfon *
* Accepto la política de privacitat

Política de privacitat:
Posem en el seu coneixement que les dades de caràcter personal, incloses les imatges, si fos el cas, facilitades voluntàriament per vostè. Seran tractades d'acord amb el Reglament (UE) 2016-679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, així com a les Legislacions Nacionals vigents en cada moment, amb la finalitat de gestionar i administrar els assumptes relatius a les relacions existents entre l'Interessat i el Responsable del Tractament, FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS, i per remetre-li informació sobre les nostres activitats i / o donar resposta a les sol·licituds d'informació, suggeriments, opinions, etc.

Els destinataris de la informació seran els departaments en què s'organitza la FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS, així com aquelles entitats o organismes que, per prestar serveis de col·laboració amb la FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS poguessin tenir necessitat d'accés a les dades personals, especialment amb les altres Empreses del Grup. Aquests accessos estaran regulats pel corresponent Contracte de Prestació de Serveis i / o Compromís de Confidencialitat entre el responsable del tractament, FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS i l'entitat col·laboradora (encarregat de tractament), de manera que es mantingui, en tot moment, el deure de secret sobre les dades personals tractades, així com la resta de mesures de seguretat relatives al compliment de la normativa legal vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i Dret a la intimitat.

Amb l'acceptació, vostè consent el tractament de les seves dades personals per a les finalitats indicades i autoritza expressament a FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS a la comunicació i / o accés a aquestes dades, si aquesta cessió i / o accés fossin necessaris per al tractament dels mateixos.

Vostè té dret a exercitar els drets d'oposició, accés, rectificació, cancel·lació, supressió o oblit, limitació i / o portabilitat en l'àmbit reconegut pel Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'Abril de 2016 i / o Legislacions Nacionals vigents.

Per exercitar els drets esmentats, i per a qualsevol aclariment, pot dirigir-se per escrit a la delegada de Protecció de Dades en la següent adreça:

FUNDACIÓ PRIVADA VILA CASAS
Carrer Àusies Marc, 20, Pral.
08010 BARCELONA