ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Visites guiades a les mostres de Jorge R. Pombo i Álvaro Sánchez-Montañés

Dissabte 12, Gener, 2019 12 h - Dissabte 12, Gener, 2019
Can Framis, Barcelona

Amb motiu de les mostres Viatge a l'essència de la pintura de Jorge R. Pombo i No com el caos d’Álvaro Sánchez-Montañés, el Museu Can Framis de la Fundació Vila Casas ofereix una visita guiada el dissabte 12 gener a les 12 h.

L'exposició de Jorge R. Pombo, comissariada per Marie-Claire Uberquoi, presenta una síntesi de l'obra de Jorge R. Pombo a través de 25 obres realitzades entre els anys 2004 i 2016, que mostra la riquesa i la singularitat del seu llenguatge pictòric, basat en una recerca permanent d'allò que per a ell és l'essència de la pintura. Álvaro Sánchez-Montañés, per la seva banda, presenta una mostra fotogràfica on el destí, la decadència, la malenconia o la solitud esdevenen els fonaments d’aquest conjunt artístic que ens convida a emprendre un viatge misteriós on, trepitjant escenaris llunyans i desconeguts, aconseguirem arribar al nostre interior.

Més informació sobre les exposicions aquí.