ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Sant Jordi 2017: Portes obertes, tallers infantils

Dissabte 22, Abril, 2017 - Diumenge 23, Abril, 2017

Sant Jordi i el drac arriben al Museu Can Mario amb un seguit de propostes dirigides a festejar la diada. El museu té programada, durant tot el dia, d’11 a 14 h i de 16.30 a 20.30 h, una jornada de Portes Obertes per a conèixer la singular arquitectura de l’espai, visitar les exposicions temporals en curs i contemplar la col·lecció d’escultura.

Per als més petits, el museu ha organitzat diversos tallers de creació plàstica durant tot el cap de setmana (diumenge d'11 a 14 h) on, cada nen, podrà endur-se un drac a casa. Els més petits podran omplir-ne un de colors, i els més grans podran construir un drac que treu foc pels queixals i endur-se’l a casa. A la sortida, carotes de dracs per a tothom!

L’activitat al Museu Can Mario forma part d’una iniciativa conjunta amb el Museu del Suro i la Fundació Josep Pla. Si voleu participar en un sorteig cultural, demaneu la vostra Targeta Sant Jordi en qualsevol dels tres espais; feu que us la segellin, porteu-la al Teatre Municipal de Palafrugell i participareu en un sorteig d’entrades per espectacles culturals. Participant, podreu aconseguir quatre entrades per al cinema, quatre entrades per a un espectacle de La Xarxa i quatre entrades per a un espectacle infantil dins del programa del Festival de Cap Roig.

Més informació i reserves: canmario@fundaciovilacasas.com / (+34) 972 306 246.

Paral·lelament, el Museu Palau Solterra celebrarà una jornada de Portes Obertes durant el matí del dia de la diada, d’11 a 14 h.

Gaudiu de Sant Jordi al museu!