ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Presentació del llibre per_cromwell de Vicenç Altaió i Per Cromwell

Dijous 28, Juny, 2018 19.00 h - Dijous 28, Juny, 2018
Espais Volart, Barcelona

El dijous 28 de juny a les 19 h tindrà lloc a l’auditori dels Espais Volart la presentació del llibre per_cromwell i comptarem amb l’assistència dels dos autors, Vicenç Altaió i Per Cromwell, Chantal Grande, Josep Rigol, fotògraf, i Roser Faura, editora.

Per Cromwell, comunicador i fotògraf suec que gaudeix d’una mirada fotogràfica amb una sensibilitat especial, gairebé única, amb la qual capta en cada instantània quelcom indefinit i indeterminat que et trasllada al futur, a una nova dimensió.

En un altre àmbit creatiu —el de l’escriptura—, aquesta habilitat comunicativa també la té el poeta i assagista Vicenç Altaió, que amb el seu traç literari i una alta capacitat sensitiva i suggeridora té el do de saber-nos transportar a una altra òrbita, tot descobrint una lectura alternativa i diferent del pensament.

L’explosió creativa conjunta de Cromwell i d’Altaió encaixa sorprenentment en aquest llibre en una dualitat perfecta.

AFORAMENT LIMITAT. És imprescindible reserva prèvia. Truqueu al 93 481 79 80 o bé envieu un correu electrònic a volart@fundaciovilacasas.com

VICENÇ ALTAIÓ
Vicenç Altaió (1954) és poeta, assagista, crític d’art, articulista d’opinió, agitador cultural i traficant d’idees.
Va impulsar les revistes Tarotdequinze, Èczema, Àrtics i Cave Canis.
Va ser director del KRTU (Cultura, Recerca, Tecnologia, Universals) i de l’Arts Santa Mònica (Arts, Ciència, Pensament i Comunicació).
Ha estat comissari de nombroses exposicions de tema artístic, literari i científic.
Darrerament ha publicat Miró i els poetes catalans.
Va fer el paper de Casanova en el film Història de la meva mort, d’Albert Serra.
D’entre els seus llibres, destaquen els deu volums de la sèrie “Tràfic d’idees” i la poesia, recollida a “Massa fosca” (Poesia 1978-2004) i continuada a “Santa Follia de Ser Càntic”, i ara a “Radicals lliures”.
President de la Fundació Joan Brossa.

PER CROMWELL
Per Cromwell (Malmö, Suècia, 1974).

Director d’Art i Comunicació, dissenyador, fotògraf

Docència
Universitat d’Uppsala, Suècia
Universitat d’Estocolm, Suècia
Stockholm Royal Academy of Art
Konstfack Art School Malmö, Suècia
Universitat de Lund
Universitat de Malmö
Universitat de Falmouth, el Regne Unit
Professor convidat de Disseny,
Universitat de Hefei, la Xina

Principals conferències
WIRED Retail Regne Unit
Re:Publica Berlin
TED X Visby
The Conference Malmö
Creative Region / Linz
Al voltant de 100 conferències

Premis
EPICA. Or
Audàcia en Negocis. Emprenedor de l’any, Financial Times 2018

Present als mitjans de comunicació
CNN, TIME MAGAZINEWashington Post, New York Times, FOX News, Monocle, WIRED, Fast Company, Independent, Daily Mail, Le Figaro, Discovery Channel, BBC, , INC, Forbes, National Geographic, HBO, VICE, Swedish National SVT, TV5, RT, TV4 (Suècia).