ART CONTEMPORANI - ACTIVITATS

Diàlegs amb Pere Portabella. Marcelo Expósito: "La cena de Marcel Duchamp, Bertolt Brecht, Jean-Luc Godard y Dan Graham con Pere Portabella"

Dijous 15, Març, 2018 19.30 h - Dijous 15, Març, 2018
Can Framis, Barcelona

Entorn de la mostra “Pere Portabella. Cinema, art i política” s’han organitzat diverses activitats amb l’objectiu de conèixer millor la figura del cineasta a partir de l’anàlisi de la seva obra des d’òptiques diferents que ens permetin una visió polièdrica i completa del personatge.

El Museu Can Framis acollirà dues xerrades i posteriors diàlegs amb Pere Portabella protagonitzades per dos experts en l’obra del cineasta: Marcelo Expósito i Jordi Balló.

La primera xerrada, a càrrec de Marcelo Expósito, es titula “El sopar de Marcel Duchamp, Bertolt Brecht, Jean-Luc Godard i Dan Graham amb Pere Portabella”. Expósito és artista, docent, assagista, activista i polític.  Forma part del Programa d’Estudis Independents (PEI) del MACBA i va editar el llibre col·lectiu Pere Portabella. Historias sin argumento (2001) entorn de la retrospectiva sobre Portabella al MACBA, de la qual va ser comissari. Recentment ha publicat els llibres Walter Benjamin, productivista (2013) i Conversación con Manuel Borja Villel (2015). En l’actualitat exerceix com a diputat per Barcelona i secretari tercer al Congrés.

Aforament limitat. Imprescindible reserva prèvia trucant al 933 208 736 o enviant un correu electrònic a canframis@fundaciovilacasas.com. Idioma: castellà.